Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~whenyoufear | użytkownik

imię i nazwiskoSomeone. adresSprawdz pod poduszką! zarejestrowany14.08.2008 @13:03:37 ostatnio na stronie24.11.2010 @13:32:38

J.A


skład:
krew & kości

Kto to jest : ja?

Jestem kobietą .Od roku interesuje się fotografią ,postanowiłam utworzyc na digarcie konto i uczyc się na właśnych błędach ,oczywiście jeśli mi pomozecie ! prosze was o jedno ,piszcie co jest nie tak ,co poprawic .Mile widziane rowniez pochwały typu :"to jest dobre "
dobrze ...
Nie będe podawala wieku ,myśle ze to nie o to tutaj chodzi .

pozdawiam ,dziękuje za wszystkie komentarze

Oddziałowywanie z innymi użytownikami--- NIe stwierdzono



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty21 komentarze702 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~slowa    10.10.2008 @11:08:27
Tak bylo tm w lipcu. Dzieki ,pozdrawiam
~soif    10.10.2008 @10:55:19
hehe, genialne zdjecie!! i o to chodzi takie 'cicho tajne'
~soif    10.10.2008 @10:52:41
Obiecuje, nie wygadam się! )
-criso    03.09.2008 @19:58:01
moze dodac normalnego komenta i powiedziec dlaczego taka ocena?
~Olkens    31.08.2008 @18:52:58
lol.
szkoda mi Ciebie.
_______
umarłam.
~Olkens    31.08.2008 @17:32:04
nie mogę.
_______
umarłam.
~lenaM    31.08.2008 @12:43:13
dzięki....pozdrawiam
~Alfx    30.08.2008 @23:57:17
Dziękuję za uznanie
~Olkens    30.08.2008 @19:44:50
dzięki za krytyke a zdjęcie już zmniejszyłam.
_______
umarłam.
~Revue    30.08.2008 @02:02:01
dzieki;]
_______
BLEEEEEE....
~malers    30.08.2008 @00:21:33
da sie zrobic bede oceniac na biezaco pozdrawiam
_______
NIKON RULEEEZ
~malers    29.08.2008 @20:59:13
dziequje
_______
NIKON RULEEEZ
~armara    29.08.2008 @16:41:38
się robi :D
~armara    29.08.2008 @16:37:08

dzięki
~sasek    28.08.2008 @14:51:02
dziękuję : )
~MalostkowaEgoistka    28.08.2008 @14:34:17
wiem, wiem. sama zauważyłam, ale nie da się zrobić drugiego takiego samego zdjęcia.. ;(
~Sukkub    28.08.2008 @13:39:02
więc skala ocen w Twoim mniemaniu zaczyna się od "b.dobre" xd
żal
~Liriel    28.08.2008 @12:22:01
eee fajnie nienawidze takich tekstów-.-
_______
dont łori, bi stjupit
~Liriel    28.08.2008 @12:13:54
dziekuje bardzo
_______
dont łori, bi stjupit
~Sukkub    28.08.2008 @11:31:14
pomysł ma wartość przesłania,
~badalabandalad    28.08.2008 @10:01:33
dzieki piekne
~genji    28.08.2008 @09:45:37
chylę czoła i dziękuję
~prostyrastaman    28.08.2008 @09:38:47
Dziękuję
_______
~Coffton    28.08.2008 @00:00:55
zatrzymalem wszystkich przechodniow za soba pozdro
~lukaswork    27.08.2008 @23:47:23
Ślicznie dziękuje za zainteresowanie i szczerość
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt